Oferta biura rachunkowego – Ademi Kraków
Ademi to biuro rachunkowo-księgowe z Krakowa, którego priorytetem jest świadczenie najwyższej jakości usług księgowych, rachunkowych i kadrowo-płacowych dla przedsiębiorców. Dbamy zarówno o kompleksowość naszych usług, jak i ich uniwersalność, wspierając duże i małe firmy z różnych branż działające w oparciu o wszystkie formy opodatkowania.
Rozległe doświadczenia członków naszego zespołu pozwalają oferować Klientom szeroko zakrojone wsparcie, a więc nie tylko prowadzenie ksiąg rachunkowych, podatkowych, ewidencji i rejestrów, ale też profesjonalne doradztwo dotyczące kwestii takich jak księgowość, prawo, finanse czy podatki. Prowadzimy również kadry i płace, dbając o Państwa pracowników i ich wynagrodzenia oraz o przestrzeganie aktualnych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Uzupełnienie naszej oferty stanowią usługi z zakresu BHP i p.poż – m.in. szkolenia wstępne i okresowe.
Prowadzenie Ksiąg Handlowych – zakres usług
Jednym z głównych zadań realizowanych przez biuro rachunkowe Ademi jest prowadzenie ksiąg handlowych (tzw. pełna księgowość) na podstawie dowodów księgowych. Wszelkie zapisy sporządzane są chronologicznie oraz systematycznie. Nasze usługi obejmują m.in.:
- prowadzenie ksiąg handlowych w pełnym zakresie zgodnie z przepisami polskimi oraz europejskimi,
- prowadzenie ewidencji podatków od towarów i usług,
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- sporządzanie sprawozdań do urzędów statystycznych, banków i innych instytucji,
- obsługę płacowo-kadrową pracowników (w tym również rozliczenia właścicieli),
Obsługa kadrowo-płacowa – zakres usług
Jednym z realizowanych przez nas zadań jest kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa przedsiębiorstw. Świadczone przez biuro Ademi usługi wyróżnia najwyższy poziom merytoryczny. Zachęcamy do skorzystania z obsługi kadrowo-płacowej jako idealnego uzupełnienia usług z zakresu księgowości. Z przyjemnością zadbamy dla Państwa o odpowiednią organizację danych o pracownikach oraz ich płacach. W ramach obsługi kadrowo-płacowej oferujemy:
- sporządzanie list płac,
- wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, o zarobkach,
- sporządzanie umów z pracownikami, świadectw pracy (zgodnie z Kodeksem Cywilnym, Kodeksem Pracy),
- naliczanie wynagrodzeń w tym urlopowych, chorobowych, za niewykorzystany urlop,
- naliczanie podatku od płac,
- imienne raporty osób ubezpieczonych RMUA,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS,
- zgłoszenia nowych pracowników ZUA,
- sporządzanie deklaracji i raportów zaliczek podatku od osób fizycznych (PIT-4R).
- przygotowanie i wysyłkę drogą elektroniczną dokumentów do ZUS.
Obsługa BHP i p.poż – zakres usług
Jesteśmy także biurem, którego jedną ze specjalności jest obsługa BHP i p.poż. Prowadzimy szkolenia BHP, pomagamy we wdrożeniu obowiązkowych przepisów i zapewnieniu bezpieczeństwa w danym zakładzie pracy. Oferujemy:
- szkolenia BHP i poż,
- usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- doradztwo w zakresie prawa pracy,
- oceny ryzyka stanowiskowego,
- sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
- pomiary skuteczności ochrony.
Ewidencja ryczałtowa – zakres usług
Podatnicy rozliczający się za pomocą ewidencji ryczałtowej zobowiązani są do prowadzenia skrupulatnej dokumentacji wszystkich odnotowanych przychodów (ewidencja przychodów). W ramach usług dla działalności opartych na tej formie opodatkowania proponujemy:
- prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług,
- obsługę kadrową pracowników, rozliczenia właścicieli,
- rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Księga przychodów i rozchodów (uproszczona księgowość) – zakres usług
Nasza specjalność to zarówno uproszczona, jak i pełna księgowość przedsiębiorstwa. Sporządzamy książki przychodów i rozchodów dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą bądź dla spółek osób fizycznych. W ramach tej usługi oferujemy:
- prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT,
- rejestrację podmiotu do podatku VAT oraz aktualizację danych,
- składanie miesięcznych deklaracji VAT,
- prowadzenie ewidencji sprzedaży przy użyciu kas fiskalnych,
- prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Rejestracja nowej działalności – zakres usług
Uzupełnieniem oferowanych przez nas kompleksowych usług księgowych jest pomoc w rejestracji firmy. Oferujemy wsparcie formalne i prawne, zajmujemy się również doradztwem ekonomicznym i biznesowym, zapewniając naszym Klientom najlepszy możliwy start w świecie biznesu. Nasze usługi obejmują:
- rejestrację działalności gospodarczej;
- przygotowanie biznesplanu,
- przygotowanie dokumentów niezbędnych dla uzyskania kredytu lub dotacji;
- doradztwo ekonomiczne.