Pomoc przy rejestracji nowej działalności – Kraków
Rejestracja firmy jest przedsięwzięciem, w którym przydaje się doświadczenie. Oferujemy Państwu pomoc w podjęciu kluczowych decyzji i spełnieniu formalności związanych z założeniem nowej działalności. Naszym Klientom zapewniamy kompleksowe i kompetentne wsparcie już od pierwszych dni działalności biznesowej. Dzięki usłudze wsparcia w rejestracji nowej działalności zyskają Państwo pewność, że wszystkie procedury zostaną przeprowadzone prawidłowo, a dokumentacja firmy będzie kompletna. Dodatkowo proponujemy nowym przedsiębiorcom nasze całościowe doradztwo, m.in. w zakresie wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowania i prowadzenia działalności oraz pozyskania środków finansowych na start.
Rejestracja firmy – zakres usług
Rejestracja nowej działalności wiąże się, oprócz podjęcia odpowiednich decyzji, z koniecznością prowadzenia licznej dokumentacji. Od początku należy zadbać o skrupulatne i rzetelne prowadzenie ksiąg podatkowych i rachunkowych. W zakres naszych usług związanych z zakładaniem firmy wchodzą następujące działania:
- dokonanie rejestracji w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS,
- doradztwo w zakresie pozyskiwania środków na otwarcie działalności,
- doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania,
- doradztwo w zakresie rejestracji VAT,
- doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności,
- doradztwo w zakresie prawidłowego dokumentowania zdarzeń gospodarczych,
- kompleksowa pomoc w zakresie wypełnienia dokumentacji rejestracyjnej.
Zobacz także: Obsługa w zakresie BHP.