Wybierz język

Oferta biura rachunkowego – Ademi, Kraków

Ademi to biuro rachunkowo-księgowe zlokalizowane w Krakowie-Śródmieściu, oferujące najwyższej jakości usługi księgowe, rachunkowe i kadrowo-płacowe dla przedsiębiorców. Dbamy zarówno o kompleksowość naszych usług, jak i ich uniwersalność, wspierając duże i małe firmy z różnych branż, działające w oparciu o wszystkie formy opodatkowania.

Nasz doświadczony zespół zapewnia Klientom szeroko rozumiane wsparcie, a więc nie tylko prowadzenie ksiąg rachunkowych, podatkowych, ewidencji i rejestrów, ale też profesjonalne doradztwo dotyczące kwestii takich jak: księgowość, prawo, finanse czy podatki. Dbając o Państwa pracowników i ich wynagrodzenia, prowadzimy również kadry i płace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. W związku z obowiązkiem złożenia pisemnego oświadczenia dotyczącego sporządzenia dokumentacji cen transferowych, poszerzyliśmy naszą ofertę o przygotowanie dokumentacji cen transferowych.

uslugi-ksiegowe

Prowadzenie ksiąg handlowych – zakres usług

Jednym z głównych zadań realizowanych przez biuro rachunkowe Ademi jest prowadzenie ksiąg handlowych (tzw. pełna księgowość) na podstawie dowodów księgowych. Wszelkie zapisy sporządzane są chronologicznie oraz systematycznie. Nasze usługi obejmują m.in.:

  • prowadzenie ksiąg handlowych w pełnym zakresie zgodnie z przepisami polskimi oraz europejskimi,
  • prowadzenie ewidencji podatków od towarów i usług,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie sprawozdań do urzędów statystycznych, banków i innych instytucji,
  • obsługę płacowo-kadrową pracowników (w tym również rozliczenia właścicieli),

Obsługę kadrowo-płacową – zakres usług

Prowadzimy kompleksową obsługę kadrowo-płacową przedsiębiorstw. Świadczone przez Ademi usługi wyróżnia najwyższy poziom merytoryczny. W celu uzupełnienia usług z zakresu księgowości, zachęcamy Państwa do powierzenia nam obsługi kadrowo-płacowej Waszych firm. Z przyjemnością zadbamy dla Państwa o odpowiednią organizację danych o pracownikach oraz ich płacach. W ramach obsługi kadrowo-płacowej oferujemy:

  • sporządzanie list płac,
  • wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, o zarobkach,
  • sporządzanie umów z pracownikami, świadectw pracy (zgodnie z Kodeksem Cywilnym, Kodeksem Pracy),
  • naliczanie wynagrodzeń w tym urlopowych, chorobowych, za niewykorzystany urlop,
  • naliczanie podatku od płac,
  • imienne raporty osób ubezpieczonych RMUA,
  • sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS,
  • zgłoszenia nowych pracowników ZUA,
  • sporządzanie deklaracji i raportów zaliczek podatku od osób fizycznych (PIT-4R).
  • przygotowanie i wysyłkę drogą elektroniczną dokumentów do ZUS.

Obsługa BHP i p.poż – zakres usług

Jesteśmy także biurem, którego jedną ze specjalności jest obsługa BHP i p.poż. Prowadzimy szkolenia BHP, pomagamy we wdrożeniu obowiązkowych przepisów i zapewnieniu bezpieczeństwa w danym zakładzie pracy. Oferujemy:

  • szkolenia BHP i poż,
  • usługi z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
  • doradztwo w zakresie prawa pracy,
  • oceny ryzyka stanowiskowego,
  • sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
  • pomiary skuteczności ochrony.

Ewidencję ryczałtową – zakres usług

Podatnicy rozliczający się za pomocą ewidencji ryczałtowej zobowiązani są do prowadzenia skrupulatnej dokumentacji wszystkich odnotowanych przychodów (ewidencja przychodów). W ramach usług dla działalności opartych na tej formie opodatkowania proponujemy:

  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług,
  • obsługę kadrową pracowników, rozliczenia właścicieli,
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Księgę przychodów i rozchodów (uproszczoną księgowość) – zakres usług

Nasza specjalność to zarówno uproszczona, jak i pełna księgowość przedsiębiorstwa. Sporządzamy książki przychodów i rozchodów dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą bądź dla spółek osób fizycznych. W ramach tej usługi realizujemy:

  • prowadzenie ewidencji podatku od towarów i usług VAT,
  • rejestrację podmiotu do podatku VAT oraz aktualizację danych,
  • składanie miesięcznych deklaracji VAT,
  • prowadzenie ewidencji sprzedaży przy użyciu kas fiskalnych,
  • prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i amortyzacji,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Rejestrację nowej działalności – zakres usług

Uzupełnieniem oferowanych przez nas kompleksowych usług księgowych jest pomoc w rejestracji firmy. Oferujemy wsparcie formalne i prawne, zajmujemy się również doradztwem ekonomicznym i biznesowym, zapewniając naszym Klientom najlepszy możliwy start w świecie biznesu. Nasze usługi obejmują:

  • rejestrację działalności gospodarczej;
  • przygotowanie biznesplanu,
  • przygotowanie dokumentów niezbędnych dla uzyskania kredytu lub dotacji;
  • doradztwo ekonomiczne.